Det är över nu

i Allmänt,

Men jag kommer ihåg alla dagar med dig, dom är över nu, hör ett bom bom bom som kallar på dig ..

Ja hörrni, måste säga att förändringar suger! För lite drygt en timma sedan satt jag och spelade av hjärtats lust för sista gången. Ush, de är så himla tråkigt. Temakonserterna fungerar som ett lyckopiller upphöjt i tio, och att bli av med det är verkligen.. ja, ni fattar. Men de är verkligen något jag kommer att komma ihåg.  Som vanligt dom här dagarna så funkar det bäst på kvällsföreställningen, och inget undantag idag. Fingrarna vandrade av sig själv och ibland kom jag på mig själv med att tänka på helt andra saker än vad som skedde. Flöjten var perfekt stämd, vilket var pricket över i:et.

Är riktigt trött och ska nog göra en tidig kväll. Imorgon väntar en vanlig dag i skolbänken. Rätt skönt faktiskt, måste komma igång med alla dessa skrivuppgifter.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela