Hälsa, hembygd och bildspråk

i Allmänt,

Idag har det inte varit en valig dag, utan vi har haft en aktivitetsdag med hälsa och hemgbygd som tema. Dagen började med ett pass boxersice som jag höll i. Igår fick jag reda på att det var 24 st (!!) som hade anmält sig till att vara med och då fick jag mer eller mindre panik, men så när vi skulle dra igång med uppvärmningen så var det bara elva grabbar, betydligt mycket bättre. Efter 1h av sparkar och slag så fick vi rast och sedan hamnade vi i sal 11 där vi pratade om stress samt tittade på en film med samma tema. 11:15 lämnade vi salen och då hade vi en lång lunch fram till 12:30 då vi hoppade på en buss och blev skjutsade till Ytterlännäs gamla kyrka. Tråkigt tror jag räcker för att beskriva dom två timmar som tillbringades där.

Kvällningen har varit rätt enformig, jag har suttit vid skrivbordet och skrivit, suddad, skrivit om, suddat igen och än en gång skrivit på bildspråks-uppgiften. Men nu äntligen har jag fått någon slags ordning på det hela. Pust! Ska nu bara skriva ner lite stödord sedan får det räcka för dagen. Det blev sent igår och ingen sovmorgon imorse, så de ska jag försöka ta igen.
Over and out hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela