Lördag morgon

i Allmänt,

God morgon! Är nu stationerad i sängen med datorn i knät och gör lite efterforskningar till mitt fördjupningsarbete i so, men ska strax göra mig iordning för dagen som inte har något speciellt att erbjuda förutom jobb kl. 12:15. De är ju v.75 på Dannero idag så därför blir det travshoppen några timmar och ytterligare lite klirr i kassan. Ikväll är det ju ESC, ska ni titta? Jag har inga planer på att göra det, men vem vet jag kanske gör det sedan ändå, dock inte speciellt troligt. Onödigt vetande, men ni vet bakgrunden som är bakom dom som sjunger? De är som en stor datorskärm där dom visar diverse effekter. Den är iaf 100 kvadratmeter stor, och varje kvadratmeter kostar 80 000.

Ush, sånna här inlägg gillar jag inte. En mening om allt möjligt utan något större sammanhang, jag måste rycka upp mig! Men de får bli någon annan gång. Ska nu pallra mig upp ur sängen och göra mig redo för att möta världen utanför husets fyra väggar. Kanske gör ett nytt försök ikväll.
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela