Söndag

i Allmänt,

Hej på er!
Alldeles för mycket av denna pluggardag har nu gått åt till annat än just plugg. Det blev en seg morgon, och jag gick runt i morgonrocken på tok för länge. Men när jag tillslut var klädd och klar satte jag mig bakom ratten och körde runt, runt och runt vid flygplatsen. Var två veckor sen sist och det märktes, måste absolut börja köra oftare! När jag kom hem väntade fika och instuderingsfrågorna till rockens historia. Sedan blev det lite fel. Jag öppnade Ett öga rött-dokumentet och tänkte avsluta den där jäkla uppgiften, men då blev det att jag startade wow ,brorsan sa att dom  rensade i guilden nu och att man måste vara mer aktiv, så jag tänkte att de är bäst att man loggar in och är inne en stund. Den stunden blev då väldigt mycke längre än vad som var tanken. En trevlig prick erbjöd sig att hjälpa mig i ramp och bf (svårt att förklara vad de är, men de kallas instaner, man dödar mobs som vanligt och så finns det bossar) och ja, det tog sin tid. Jag behövde dock inte göra så mycket. Pricken som hjälpte mig var lvl 80 och tog typ alla själv, så jag gjorde ingen större nytta, men han behövde guld och att göra dom själv var tråkigt så vi vann på det båda två; han fick guld och någon att snacka med. Jag fick en massa xp, complete-ade en quest och fick en del bra grejor. Bland annat ett par shoulders, och nu ser jag hel-mupp ut, haha ;p.

Nog om de, stängde ner för kanske 30-45 minuter sen och skulle då börja skriva på svenskan men icke sa nicke, då blev det msn-konversationer och nagel-lackande (Mavala's nr. 50, Palm Beach) och nu ska jag fixa något att äta. Men sen, då jäklar ska jag stänga ner allt vad chatt heter och ska då skriva klart den där förbenade svenskan. Klockan 18:05 blir den en paus ör då är det ju OTH och nr det är slut ska jag ta tag i i- och u-länder. De låter toppen, eller hur? Men som sagt, nu måste jag få något i magen.
Later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela