Veckans sista dag

i Allmänt,

Go'kväll!

Haft en trevlig söndag? De måste jag säga att jag har haft. Jag hittade lite smått och gott idag när jag strosde omkring på Birsta och det rullade iväg några hundralappar. När vi var påväg hem så funderade vi över vad vi skulle tänkas äta, varken mamma eller pappa var speciellt sugna på att ställa sig vid spisen, så då blev det pizza. Mums, var ett tag sen jag åt de, och då blir det ju ännu lite godare. Samtidigt som vi åt följde vi också Schweiz - Sverige matchen (som sedan slutade med en vinnst för SWE, härligt!).

Efter middagen tog jag tag i den nya so-uppgiften om i- och u-länder. Fick inte alls mycket gjort, eftersom att jag saknar en del fakta som jag hoppas att min lärare kan hjälpa mig med, och det slutade med att jag satt i soffan och såg på Gossip Girl. Sedan blev det en dusch, leta fram böcker och grejer som ska med till skolan imorgon samt uppdatera mig på vad som komma skall:

- besök hos tanläkarn
- prov på samhällsekonomi, var ju sjuk när det skulle skrivas så de hänger kvar
- lämna in en uppsats om Pay it forward
- nationella i matte, C-delen
- en text på spanska som ska skrivas och lämnas in

Tror att det är de som gäller v.19, och det räcker gott och väl för mig. Ska läsa genom anteckningarna för samhällsekonomin en sista gång sedan tänkte jag faktiskt sova, så go'natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela