(Y)

i Allmänt,

yes! nu har jag äntligen fått ordning på den avslutande skrivuppgiften kring Ett öga rött. Fy fasiken vad skönt! Att jag idag också dingade 63 känns väldigt bra :) Nu ska jag slå mig ner med en kopp o'boy och biologi-boken jag fick låna hem. Imorgon väntar ju np i nämnda ämne, ush! Åtta frågor och 2½ timma, de känns inge vidare men de är inte så mycket att göra åt saken. Vare sig vi vill det eller inte så måste vi göra det. Men en sak är då säker: jag är himlans glad att jag är fått -93, för om några år så kanske niorna har den oturen att regeringen fått igenom att skaffa fler np:s. Och jag tror att det skulle bli närmare 12st, av vad är det 16 ämnen? Jag tycker verkligen synd om er om det går igenom!

Imorgon ska jag också repa inför temakonserten, kul! Var sjuk förra gången, men nu ska jag minnsan ta igen det och spela tills läpparna strejkar ;) Tror jag ska ta tag i biologin innan det blir för sent och jag använder den som kudde istället.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela