Morgonaktivitet

i Allmänt,

Godmorgon! Klockan är endast halv tio men jag funderar på att gå ut. Vet dock inte om vädret är det bästa men det spelar ingen roll. Min lägenhetskompis tipsade mig om ett "berg" här i stan där man har en underbar utsikt över Halmstad. Så min plan är att ta med mig lite varm o'boy, en macka eller två och knalla iväg dit, titta på utsikten och äta frukost där. I mina öron låter den planen helt toppen, men vädret är förstås en avgörande faktor.. Jag ska kolla vad Halmstad har att erbjuda idag (sol, disktrasa, regn?) och sedan får vi se.



Update: Besvikelsen är enorm. Disktrasan är åter tillbaka på himlen.. Vi som hade sol både igår och i fredags, ska det vara omöjligt att få mer än två dagar som man kan njuta av utomhus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela