Stolt

i Allmänt,

Enligt fb så är jag 100% Lucky idag, och jag är nog villig att hålla med. Idag var dagen D, dagen då det var dax att redovisa A person I admire på engelskalektionen. Vår lärare hade från början sagt att det var redovisning inför hela klassen som gällde, men idag sa hon att dem som ville fick göra det inför halva men att dem som gjorde inför hela fick sluta tidigare. Jag var i valet och kvalet men fick lite peppning och då blev det en nervös, aningen fumlande redovisning inför hela gruppen. Det fick förvånandsvärt bra och jag är stolt och glad över att jag vågade göra de med ca 30 par ögon riktade mot mig. Dock så när nervositeten väl släppt så skakade jag i nästan 45 minuter. Men det är en så himla skön känsla som infinner sig efteråt, när man inte tagit den lite lättare vägen utan vågat sig på den lite svårare och sedan inser att det inte var så hemskt som man trott och att man faktiskt klarade av det.



Ps. som ni kanske ser har bloggen fått sig ett ansiktslyft.
Om ni märker att något ser lite konstigt ut så vore det snällt om ni berättade det för mig.

Kommentarer

Postat av: Emelie.

Publicerad 2009-11-04 18:50:35

jäkla snygg bloggen blev cissi lissi :D!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela