Bortamatch på hemmaplan

i Allmänt,

Just nu sitter jag i vardagsrummet hemma i Nyland och biter i en seg MAOAM, i eldstaden sprakar en brasa, på tv:n är det just nu reklampaus och i soffan sitter mamma och pappa. Det tog mig 12h att ta mig från Halmstad hit till Nyland, och det var långa och väldigt dryga timmar vill jag lova. Efter några timmars sömn blev det frukost och då fick jag reda på att detta inte alls var mitt lov då jag ska vila upp mig inför nästa halva av terminen, nej för nu är dagarna uppbokade på höger och vänster för att det ska hinnas med att träffa alla. Haha, nejdå. Så är det inte, men såklart är några dagar uppbokade då det är två födelsedagar som ska firas, en tripp till Birsta, en Elitseriematch och en a-lagsmatch som ska hinnas med. Innan det var dags att åka upp hit så kändes det som om lovet var väldigt långt, men nu så tycker jag att det är riktigt tight om tid för att hinna med allt man vill göra.

Jag ska nog sällskapa mina föräldrar i soffan nu,
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela