Trendigt

i Allmänt,

Jag vill bara börja med att säga såhär:
Det var här ni såg det först! Det är jag som är skaparen till denna trend och den som säger något annat kan slänga sig i väggen, eller nått. Och snälla hejda er, bara för att det passar mig otroligt bra, så betyder det inte att det passar er, och snälla, skapa egna trender, gå er egen väg och ta inte min bara för att den verkar vara otroligt underbart bra.


Rosa diskhandskar it is! Tänker inte tala om vart dem är köpta eftersom att ni då lär rusa dit och köpa er en egen uppsättning, och hur kul är det? Nej, jag menar de..


(Ni förstår väl att jag inte är ett dugg seriös? Men ni måste ändå hålla med om att dem är ruskigt coola?)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-10-22 07:38:35

Fräcka! Det är bara att diska vidare i dina nya trendiga handskar.

Postat av: Felicia svarar

Publicerad 2009-10-22 20:11:00

Jasså, ja det håller jag med om det var ju rätt korkat. varför slösa tid på att lära sig ideologier TVÅ gånger. ibland vet man inte vad dom tänker, dom som planerar skolarbeten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela