Efter nitton:nollnoll

i Allmänt,

Puh, så var denna vecka avklarad. Veckan innan stormen då en hög arbeten ska in och ett prov ska göras. Men det faktum att jag nu har en förkylnings som knackar på dörren känns inte som en vidare bra energikälla.. Men jag ska proppa i mig c-vitamin, dricka te med honung och hoppas på det bästa.

Helgens pllaner är inte många, men det finns några. Jag har några läxor att ta itu med, bland annat en filmanalys av Last king of Scotland. Imorgon ska jag hämta ut et paket på posten och köpa mig en biljett till Halmstad - Helsingborg matchen. Men det beror på hur förkylningen utvecklar sig. Och beroende på det ska jag också bestämma om jag följer med min pappas kusin och hans fru till Blekinge på en dagsutflykt på söndag.

Nu har jag intagit sängen och ska skriva ett avslutande stycke på min novell (var nästan klar, men började om på en helt ny igår kväll..). Bredvid mig har jag en liten korg med physalis och en skål med lite choklad. Jag ska tända några ljus och sedan är jag redo!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-09-18 21:33:16

Sv: Tackar tackar:) Föresten hur har du det där nere?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela