Jag, jag, jag

i Allmänt,

- Jag har träningsvärk i magen som snart kommer ta livet av mig. I söndags blev det en powerwalk och sedan lite träning på pilatesbollen och nu kan jag knappt röra mig utan att det gör ont. Ajaj!
- Jag funderar på att göra en "studieplan". Det är inte nådigt vad mycket grejer det är som ska in dom närmaste 2-3 veckorna.
- Jag försöker nu skriva en faktatext, uppsats kalla det vad du vill, om friggebodar, bygglov och lite miljöfrågor, eller miljölagar kanske jag ska säga. På Miljöanpassad arkitektur har vi påbörjar ett projekt med friggebodar och ska "bygga" en på Västra strand (stranden som ligger nedanför skolan). Brice sa att den (texten) skulle vara intressant att läsa och inte allt för lång, och jag undrar till vilken grad man får försöka höja intressant-faktorn utan att framställa sig som en knäppgök..?
- Jag har fått svar på kontrast-frågan, och ja. Man säger, eller kan säga kontrastera! Jag som trodde att jag hade hittat på ett ord bara.
- Jag är sugen på en mini-pc..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela