Allmän uppdatering

i Allmänt,

Igår tog jag mitt sista penicillin-piller och jag kände mig frisk. Idag känner jag hur det kittlar i halsen. Suck.

Som så många andra sitter jag nu bänkad framför tv:n och tv4, det är nu Fångarna på fortet och jag längtar till 21:30 då Time out börjar.

Imorgon åker mitt andra nya par skor på, tror jag. Det lyckorus som infann sig när jag köpte dem finns fortfarande kvar. Jag tänker tillbaka på avslutningsdansen i nian då jag hade ett par klackskor med fem centimeters klack. Min pappa frågade mig då om luften var tunn "där uppe" (min längd ovanpå klackarna, alltså ca 166 cm upp över marken) och om jag behövde syrgas. Ha ha. Nu när jag tog fram linjalen visade det sig att på mina älsklingar är det 9 cm klack, vilket gör att jag hamnar på en helt ny höjd, 170 cm! Det är ovant vill jag lova, och frågan är väl nu om jag kanske behöver dubbla syrgastuber?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela