ECO-Christmas

i Allmänt,

Högtider där saker ska pyntas och slås in gillar jag, och jul är då såklart favoriten då det är många saker som ska kläs i papper. Jag har också märkt att det är många som inte är speciellt förtjusta i just detta moment och därför brukar jag bli tillfrågad om att ta tag i detta, vilket jag gärna gör (jag funderar starkt på att låta mig anlitas/anställas på någon affär kring jul och paketera och slå in varor)! Varje år, sedan ett tag tillbaka, kör jag olika teman. Det har varit lila & svart, rött & vitt, lite äldre (klassiskt brunt papper med ett lite grövre snöre). Tja, olika varje år. I år kör jag vidare på det temat jag halkade in på i höstas när jag fixade till mitt sängbord, återvinning, eco samt prissmart. Jag har slagit in mina klappar i tidningspapper och telefonkataloger som jag inte betalat en krona för! Sedan hittade jag billiga etiketter och så köpte jag snöre i papper. Jag måste erkänna att jag känner mig lite extra nöjd över mina julklappar tack vare detta, snäll mot miljön och den fattiga studentens börs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela