Julhelgen

i Allmänt,

Jesus födelsedag är firad, några kanske ägnade honom en tanke. Jag gjorde faktiskt det en kort stund, men resten av tiden så har jag ätit alldeles för mycket och umgåtts med min släkt. Det har varit riktigt kallt och riktigt mysigt. Ni har sett julklapparna jag gett bort i år, men ni vet inte vad som var i dem. Jag gav bort äggmössor (som jag såg i somras och sedan sydde jag egna) till mormor & morfar, farmor och moster & hennes sambo. Min klassförståndare fick sig också ett sådant paket. Jag fortsatte på äggtemat i mammas och pappas julklapp, de fick sig äggkoppar från VILLAGE. Det blev även lite småsaker utöver detta.

Klapparna jag fick själv är jag väldigt glad över, precis vad jag har önskat mig och behöver! Nedan får ni se några av mina julklappar.


1. Sophie Kinsellas bok Mitt nya jag, Backpackingboken - handboken för backpackers, säsong 6 av One Three Hill 2. Presentkort hos H&M, Gina Tricot, Indiska och Make Up Store 3. Lasse Åberg-kopp med motivet Miro Mus 4. Svarta Converse All Star 5. Vita Urbanears 6. Fyra stycken close-up-filter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela