Fanfanfanfan..

i Allmänt,

Jag hade idag tänkt publicera min grafiska novell (läs: serie) som är based on a true story, skriva ett skämtsamt inlägg samt lägga upp några bilder men det tänker jag inte göra längre. Min dag har gått från att vara en himla skön lördag till att vara en skitdag. Det är nämligen så att jag tappat bort min börs där jag hade allt, mitt VISA-kort, ID, biljetter, klubbmedlemskort och tre (3) enkronor. Jag har nu (efter att ha fällt några tårar över hur otroligt dum jag är) ringt en massa samtal och det enda som har gjort något slags framsteg i denna röra är att jag spärrat VISA-kortet och fått ett nytt beställt.

BLÄÄ! Usch vad sur jag är på mig själv.. och hungrig. Måste laga middag.
Over and out..

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-02-06 19:13:23

Det fixar sig,detta löser vi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela