93.02.22-10.02.22

i Allmänt,


Så, nu har jag anslutit mig till alla andra nittiotreor (93:or) som blivit sjutton (17). Igår var det min födelsedag och den var verkligen toppenbra! Toppenfina och alldeles för många presenter (dem skämmer bort mig!), massor med gratulationer, god mat, tillbakablickar till när jag var liten, skratt och såklart; den årliga mätningen. Varje år sedan jag var ett (1) år så har min pappa mätt mig vid en dörrkarm i källaren och sedan ristat in hur långt upp jag nådde. Sedan när min bror föddes fick även han mätas på karmen. På senare tid så har jag avstannat i växten så det har blivit väldigt tight mellan inristningarna för mig, förra året växte jag fem (5) millimeter och i år endast fyra (4).. Nästa år blir det sista gången jag mäts där, tro hur många millimeter längre jag är då, tre (3)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela