Äntligen regn!

i Allmänt,

Idag regnar det, äntligen. Det har varit bra väder, om inte soligt så iallafall otroligt varmt, så länge att jag hade börjat längta efter den dagen då det var tillåtet att ta fram mjukisbyxorna, en stor t-shirt samt en kofta, och idag kom dagen! När det regnar i Halmstad brukar jag titta på Twilight och/eller New Moon, jag tycker att de är de ultimata filmerna att titta på när vädret är trist. Jag har sett båda ett antal gånger nu men jag skulle mycket väl kunna kura ihop mig i soffan med en filt och se dem igen nu, men risken att jag skulle somna är allt för stor så därför har jag letat fram mammas symaskin och lite tyg för att försöka vara lite produktiv. Jag vet att julen är långt bort, men det är faktiskt en julklapp jag ska sy ihop. Men det är bra att jag är ute i god tid, skulle det jävlas och jag inte blir nöjd har jag alltid tid på mig att klura ut något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela