Efterlängtat

i Allmänt,

Nu har jag intagit soffan efter en lång middag, precis den sortens middag jag längtat efter så länge. Kombinationen mamma, pappa och lillebror tillsammans med god mat och diskussioner är oslagbar. Idag pratade vi om djur, människans utveckling, istid (alltså inte den tid som hockeyspelare tillbringar på isen utan den sortens istid som drabbar jorden) och universum.

Tillslut bytte vi tallrikar och prat mot alfapet och tänkande. Mina föräldrar har varit flitiga på att spela alfapet på nätet och är riktigt duktiga. Att "Våra vanligaste främmande ord" (en ordlista med konstiga ord) är en av pappas favoritböcker säger också en del.. Men, jag hade tur med brickorna och lyckades ta hem vinsten. Yes!

Nu ska jag leta fram lite choklad och titta på friidrotts EM.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela