32:50

i Allmänt,

Jag överlevde! Nu har jag gjort årets insats och sprungit min beskärda del, nästa gång är Vår Ruset 2011. Jag har försökt tagga och ladda inför de 5km som legat framför mig i flera dagar men inte ens när jag kom till själva start och mål-platsen pirrade det i magen. Dock verkar det vara ett bra tecken för mig (jag har inte sprungit på riktigt sedan Vår Ruset förra året vilket betyder att min kondis är obefintlig) då jag sprang förvånandsvärt lätt och hela vägen! Tyvärr blev tiden 32:50 min, jag hade siktat in mig på 30 min men vad kan man egentligen begära när man är otränad? Jag klarade mitt ena mål vilket var att springa hela vägen och det klarade jag, så en liten egoboost blev det.

Nu ska jag sova!
Over and out.

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2010-05-04 23:16:47

Guuud vad duktig du är! :)

Postat av: Emelie.

Publicerad 2010-05-05 20:15:22

sv: jösses! hur kan han påstå något sådant ;o, denhär filmen/filmerna är bara ett måste att se! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela