American pancakes

i Bilder,

Idag har jag ätit mig proppmätt på amerikanska pannkakor (smet och gräddning gjord i Halmstad) och nu kan jag inte röra mig ur fläcken, vilket dock är bra då jag måste sitta och jobba med skolarbeten. Först idag på svenskalektionen gick det upp för mig hur otroligt kort tid det är kvar i skolbänken för detta skolår. Galet, tänk att jag redan har gått ett år på gymnasiet, jag minns fortfarande klart och tydligt när jag kom med allt mitt pick och pack hit ner, och lika väl minns jag de första dagarna i skolan.. Jaja, nu är det snart slut iallafall och det ska bli riktigt skönt med sommarlov, tänk er klänning, sandaler, cykel, Tylösand, jordgubbar.. listan kan göras lång! Sommaren är för härlig :)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-25 20:01:13

Är du kvar i Halmstad över sommaren eller vad hittar du på?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela