Efter lugnet

i Allmänt,

kommer stormen.

Imorse tittade jag genom min kalender för att se vad som händer nu de närmaste veckorna, där har ni stormen! Utöver allt skolarbete så ska jag snart börja göra mig redo för att ta körkortet, alltså börja ta körlektioner samt gå en teorikurs. Jag har även något uppdrag som elevambassadör att ta itu med. Ouf, just nu sitter jag och skriver på en rapport om Isaac Newton som ska vara inlämnad nästa måndag tillsammans med en till rapport som jag inte ens börjat titta på, detta har orsakat att" för-mycket-plugg"/"för-stressigt-huvudvärken" har kommit. Jag som härom dagen sa att det var länge sedan jag hade någon huvudvärk, där fick jag..

Det är fint väder idag, kallt och soligt. Det är bara synd att det blir mörkt så snabbt och att jag har annat jag måste göra, vill så gärna ta en promenad och andas härlig, kylig Halmstadsluft. Alldeles strax ska jag gå en sväng genom affären innan jag går hem, såg igår när jag kom hem att jag behöver fylla på mitt matförråd.

Kommentarer

Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Publicerad 2010-11-11 19:01:15

sv, Det är vanligt recept, fast med dubbel fyllning :) Snurrarna gjorde jag genom att vika degen dubbel, skära upp dem i långa rader/spalter/whatever och sedan snitta varje rad på längden så att de får "ben". Sen snurrar man "benen" runt varandra och lindar snurren runt sig självt lite.. spontant :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela