Personlig almanacka

i Allmänt,

Jag satt precis och klagade för mamma över hur mycket jag ha att göra den närmaste tiden, förutom inlämningar, redovisningar och prov så har jag nu också påbörjat studierna inför körkortet, idag var jag på teorikurs (nummer 1 av 3) och senare i veckan börjar jag med körlektionerna.. Usch, det är jobbigt att tänka på allt som ska göras. Precis efter att jag avslutat mitt och mammas samtal och jag börjat skriva på min rapport om Jeanne d'Arc så fick jag ett mail med en väldigt trevlig nyhet, nämligen att jag vunnit ett personlig almanacka från personligalmanacka.se i en tävling hos Susanne - kandy.se! Jisses vad glad jag blev, ett ljus i höst(vinter?)mörkret, en perfekt present på namnsdagen för ja, idag har ju Cecilia namnsdag! En perfekt avslutning på denna dag och perfekt start på denna vecka :)

Kommentarer

Postat av: katharina

Publicerad 2010-11-23 07:35:29

GRATTIS!

Postat av: mamma

Publicerad 2010-11-23 07:52:14

Grattis till almanackan och på din namnsdag!

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-11-23 10:34:02

Grattis! Både till vinsten och på namnsdagen (i efterskott). KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela