First time!

i Allmänt,

Imorgon är det öppet hus på skolan och jag ska vara där och visa vilsna själar runt som den elevambassadör jag nu faktiska har blivit, för första gången! Det är väldigt pirrigt, vad ska jag säga, vad ska jag säga, vad ska jag säga? Därför ligger jag nu och läser genom anteckningarna från förra veckans utbildning.

I söndags berättade jag att jag skulle ägna min vecka åt att rita hus och det har jag gjort, dock hann jag bara med att rita skolan i Varberg men det gör mig inte så mycket, bara det att få rita hus har varit väldigt roligt då det inte är mycket av den varan för mig detta skolår. Iallafall så funderar jag på att visa er resultatet av fem dagars ritande, det kan komma upp något imorgon så håll utkik!

Nu ska jag ta mig en dusch, måla nytt nagellack, fortsätta läsa anteckningar och sedan blir det faktiskt god natt, jag vill ju vara pigg imorgon klockan tio när vi slår upp dörrarna för våra vilsna själar.

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-10-24 09:49:53

Hej och godmorgon!



Nu har jag publicerat din fina bild hos mig, kika in så får du se!



Ha en skön söndag!

Susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela