Regnig söndag

i Allmänt,

Godmorgon!
Idag är vädret supertrist, liksom igår, förrgår.. ja, om jag ska vara ärlig så har det varit regn sedan förra söndagen! Det är sådana gånger man är glad över att ha massvis med härliga sommarbilder, just nu är jag inne i ett album med bilder som togs när jag åkte runt i Skåne och också besökte Köpenhamn över en dag. Åh, du härliga dag!


Jag sitter nu och ångrar att jag inte tog de härliga höstbilderna jag haft i huvudet under en lång tid medan det var sol, det känns inte som om jag kommer få tillbaka möjligheten detta år. Vi går närmare och närmare vintern, det blir kallare och det regnar mest varje dag. Att kasta löv känns inte lockande när de är dyblöta, slibbiga och äckliga.

Nu ska jag byta om och gå till gymmet för att träna mage och ben. Puh, jag känner redan nu hur jobbigt det kommer bli!


Justja, jag skulle ju visa er vad jag jobbat med i skolan den gångna veckan. Det får bli imorgon!

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-10-24 12:31:57

Svar: Vassego :-)



Åh, älskar Köpenhamn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela