Transformation

i Allmänt,


Länge, ungefär sedan jag flyttade hit, har jag varit utan sängbord så under några veckor har det varit mitt projekt; att fixa mig ett redigt sängbord till ett lågt pris. Först såg jag en enkel fin sak för en tjuga på en secondhand-affär, när jag skulle köpa den var den borta. Detta hände sedan med en annan, lite tjusigare sak men till slut så hittade jag detta för sextio kronor. Jag plockade sedan på mig ett gäng Metros och tog några andra tidningar som låg och skräpade och klädde in bordet och voilá! Jag känner mig nöjd och ekonomi-smart, hela kalaset gick på 60 kronor vilket var kostnaden för bordet, tidningarna var gratistidningar och tapetklistret jag använde för att fästa tidningsbitar med fick jag för länge sedan.


Men det fattas en detalj som jag ska försöka fixa inom en snart framtid. Tänker inte säga vad det är, men jag tror att det kommer bli riktigt snyggt. Ni får se senare

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-25 16:48:17

Vilken förändring! Kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela