Update från Norrland

i Allmänt,

Nu sitter jag hemma i Norrland. Jag kom imorse vid 05:30, då gick jag raka vägen till sängen. Hade bara kunnat sova en timme på tåget och jag var trött redan när jag hoppade på tåget i Halmstad klockan 17:00. Men rädslan över att sova när tåget stannar vid min hållplats höll mig vaken. Det blev iallafall tre timmars sömn när jag kom i säng till slut, sedan en såndär lång mysig frukost jag längtat efter! Ikväll ska jag på konsert i Kramfors och sedan ska jag och lillebrorsan ha en filmkväll. Dock lär jag nog somna rätt snabbt, har ju bara sovit fyra timmar!

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2010-11-06 21:21:01

Är det någon snö däruppe?



Vilken trevlig blogg du har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela