23 april pt.2

i Allmänt,

Gårdagen var en helt otrolig dag, det kändes som en riktig sommardag med sol från morgon till kväll. Hade det inte varit för att min bikini ligger i garderoben i Halmstad så hade jag lagt mig och solat! Men istället ägnade jag mig åt påskdukningen (som ni fick ett smakprov av i inlägget innan) och agerade taxi. Vi hade mormor, morfar och farmor på middag och det blev riktigt lyckat, vi åt grillat kött med goda tillbehör till middag och sedan förflyttade vi oss ut på altanen för att avnjuta en vit chokladmousse med limemarinerade jordgubbar till efterrätt. MUMS!

Som sagt, det blev en riktigt lyckad dag. Solen strålar redan nu och jag tror att det kommer bli en riktigt härlig dag idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela