28 april

i Allmänt,

Vilken vändning denna dag gjorde!
Jag vaknade klockan fyra imorse och det var mörkt ute, och jag var klarvaken. Timmarna gick sakta framåt och tillslut blev klockan åtta. Då väntade tre timmar fysik och mitt i där nånstans tror jag tröttheten smög sig fram, för i kombination med att vi precis börjat med en ny del så blev det bara kortslutning i hjärnan. Ush..

Men jag deppade inte ihop, bara en liten stund, för inte ska väl fysik få förstöra en hel dag? Och absolut inte en dag när det är pannkakor till lunch och solen strålar för fullt! Vid halv tolv cyklade jag och en tjej ur klassen till Flygstaden där vi besökte Skopunkten, ungefär två timmar och ca 30 provade par skor senare kom vi därifrån, min kompis med en påse och jag utan. Vi cyklade sedan tillbaka till stan där vi kikade i butiker och laddade batterierna med dricka och glass, och när jag cyklade hem hade jag faktiskt med mig några påsar med lite smått och gott i, hihi.

Nu håller jag på och pysslar lite, gör upp lite planer i min trötta hjärna men ska snart krypa ned under täcket. Det känns som om det har varit lite tomt på bilder ett tag, så därför kommer en färsking från i måndags. Älskar verkligen träden med dessa rosa blommor! Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela