Hasta la vista

i Allmänt,

Windows Vista! now I'm in heaven becaus I've got Windows seven. Som jag har sagt och uppdaterat er tusen gånger om är att min dator gav upp i våras, men idag kan jag meddela att jag skriver från min nya - en HP Pavilion dv6 (nånting nånting). Köpte den i samband med att OnOff gick ut med att de ansökt (?) om konkurs vilket gjorde att jag fick 30% rabatt.

Hasta la vista säger jag också till Skåne då jag nu är hemma i Norrland och vilar upp mig inför skolstarten den 22:a. Jag har höga förväntningar på fint väder eftersom att det är något jag varit utan i Båstad, men det ser inte så lovande ut tyvärr. Så jag måste nog acceptera att jag efter en hel sommar är lika blek som jag var i vintras, även om det känns hemskt.

Nu äter jag frukost och ska strax iväg och göra några ärenden, men inom kort kommer en sammanfattning av min sommar.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-08-08 12:37:17

Ser fram emot mer updateringar från dig nu när du har en ny dator! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela