Friday I'm in love

i Allmänt,

Äntligen fredag! Jag behöver verkligen helg så jag får sova, de senaste dagarna har varit riktigt tuffa. Det var nästan så att jag somnade när jag var ute på stan igår, då är det illa. Dels så tror jag att jag sover lite för lite men jag tror också att en förkylning håller på att smyga sig in i min kropp, både igår morse och idag kittlade det i halsen.. Det är tur att lovet inte är så långt borta. Japp, ni läser rätt jag går faktiskt på sportlov om exakt en vecka!


Ovan kan ni se ett arbete som jag har jobbat med på 3D-tekniken ett bra tag och som jag redovisade förra veckan. Jag är lite mallig över det eftersom att jag fick lovord både från klasskamrater och min lärare, vilket såklart är kul! Idag börjar vi med ett nytt projekt och jag tror det handlade om animation på något vis och jag har en liten idé som jag hoppas kunna genomföra.

Nu ska jag iväg på seminarium och ikväll ska jag till gymmet och dansa, Funk n' Dance. Det ska bli spännande med mina ben, jag kan knappt stå rakt och jag har riktigt pain i mina vader.. Men som ni vet, go heavy or go home.

Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela