Helg

i Allmänt,

Go'morgon!
Äntligen är det helg, tid för att ladda energi. Jag har legat i sängen och dragit mig ett bra tag, ätit frukost, tittat på Nyhetsmorgon och ett avsnitt av Glee, men nu är det dags att göra något vettigt. Det jag hade i tanken var att plugga, det är några sidor i matteboken som måste räknas och en fysikläxa som måste göras. Jag tänkte ta tag i det förstnämnda, men istället för att sitta i mitt källarrum leta mig till biblioteket, Espresso House eller något annan mysigt ställe.

Men först ska jag duscha, sedan packar jag ned nödvändigheter och ger mig ut i stormen (det ska tydligen blåsa som attan här i Halland idag) och in till stan och räkna på, det kommer ta någon timma. Jag måste faktiskt säga att det ska bli skönt och det känns lite inspirerande, istället för kombinationen plugg och dator så blir det plugg, en kopp te och människor. Det är nog bäst att jag tar med mig kameran också, eftersom att det är så grått och trist just nu så har det tyvärr blivit väldigt lite fotograferande.

Nåja, nu är det dags att ta tag i dagen, ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela