Femte februari

i Allmänt,

Jag letade mig till Espresso House idag (visst blåste det mycket, men inte var den en storm), tillsammans med en stor kopp Söderdröm och tilltugg tillbringade jag två timmar där och räknade sidorna i matteboken som jag skulle, så nu ska jag låta boken ligga orörd enda tills på måndag (..). Jag gick sedan en snabb runda på stan och med mig fick en tunika/klänning från Indiska.

Nu ska jag göra iordning en skål med glass och lite bär och se vad tv:n har att erbjuda ikväll, dock tänker jag inte titta på Melodifestivalen, det var länge sedan jag gav upp hoppet på den tillställningen. Tror jag ska lacka mina naglar också i någon uppiggande färg, fast kanske inte. Det ser lite konstigt ut när man har nio färgsprakande naglar och en ensam som är alldeles naken. Ni kanske kommer ihåg att jag "blev av" med den innan jul? Nageln växer för fullt nu, men det fattas fortfarande några millimeter innan den är normallång. Jaja, vi får se hur det blir!

Vi får också se hur det blir med bloggandet under veckan, men nästa lördag ska jag iväg på något kul som jag hade tänkt visa er så håll utkik då! Nu:
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela