Örongodis

i Allmänt,

Nu ska jag göra kväll, imorgon väntar en åtta till fyra dag och sedan ett pass på gymmet efter det och jag behöver verkligen all sömn jag kan få, speciellt när morgondagen också innehåller ett prov i Naturkunskap A. Jag har inte läst på lika mycket som jag brukar göra inför prov, men det känns ändå som om jag har koll på vad som komma skall, lite läskig feeling..

Men nu innan jag skulle stänga ner så kollade jag genom bloggarna jag följer och såg att Kenza fått hem ett paket från JFR med ett gäng smycken, bland annat en "ear cuff" och som jag föll för den! Jag känner ett väldigt stort ha-begär just nu. Så kikade in på deras hemsida och hittade ännu fler fina saker (fler fina örhängen och smycken), tur att födelsedagen närmar sig, hehe! Nedan är mina tre favoriter (bilderna är också länkar):


Jag minns tiden innan jag skulle ta mina första hål i öronen, jag sa att jag aldrig skulle ha något som hängde och dinglade, utan endast små saker som inte tröjor och halsdukar kunde fastna i och riva sönder mina öronsnibbar. Men sedan dess har jag provat diverse modeller, störa ringar och långa hängande saker och nästan aldrig reflekterar jag över att jag skulle göra mig illa på dem.

Jaja, nu måste jag hoppa i säng. Innan jag somnar måste jag hinna läsa igenom instuderingsfrågorna till provet imorgon!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela