Driving License

i Allmänt,

2011.03.01 - Kunskapsprov B - CHECK!
2011.03.04 - Körning B - CHECK!



Japp, idag bockade jag av körkortet från min to-do-list. Det var lite läskigt, men inte på grund av nervositet utan för att jag just inte var nervös!


Nu ska jag krypa ner i sängen. Jag är helt slut efter en vecka i skolan och med en ganska rejäl förkylning i kroppen, igår hade jag feber och idag låter jag som en kråka. Men förhoppningsvis så kurrerar jag mig med lite vindruvor och Lets dance för i helgen ska solen skina! Jag hade i tanken att vara ute och fotografera, göra en favorit i repris och sätta mig på Espresso house och räkna matte samt dela ut mitt CV och personliga brev lite här och var. Så ser det ut, så får det bli!

Kommentarer

Postat av: mamma och pappa

Publicerad 2011-03-04 19:08:25

Ett stort grattis till ditt körkort, lycka till i trafiken!

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-03-04 20:38:15

Ååh va kul :D Grattis Cissi! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela