Utflykt

i Allmänt,

Idag bestmde jag och fyra tjejer i klassen att vi ska göra en utflykt på torsdag då vi har en halv studiedag och slutar vid lunch. Vart vi ska? Jo, vi hade tänkt åka till Gööteborg (haha, det känns lite konstigt att säga att jag ska till Göteborg jag menar för två år sedan hade jag kanske tagit mig in till "stora" Kramfors eller Sollefteå). Jag kikade på vädret och på torsdag ska det bli strålande sol och sju plusgrader, dock också vind, 9m/s vilket inte är lika kul. Men det ska bli härligt att komma iväg på en liten tripp och jag hoppas på att fota en drös med vårbilder!

Nu ska jag skära upp lite frukt och ta mig ann min garderob, det ska rensas och städas så jag kan shoppa i Götet!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-03-22 17:18:49

Ha en riktigt härlig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela