Söndag

i Allmänt,

Nej, nu är det dags att ta tag i mig igen! Jag har inte tränat på hur länge som helst nu; på sportlovet blev det slappande, när jag kom tillbaka till Halmstad blev det en sjuk-vecka och förra veckan hängde min hosta kvar och jag fick aldrig riktigt tummen ur. Men imorgon gäller det, jag har packat väskan nu så då ingen återvändo.

I veckan väntar, förutom hård träning, också en anställningsintervju! Mitt livs första, spännande och läskigt, jag håller såklart tummarna för att det ska gå vägen. På fredag är det också tänkt att jag ska slå klackarna i taket och gå ut och dansa. Det ska bli riktigt kul, speciellt nu när jag har lärt mig nya moves från både Funk n' dance och ZUMBA-passen, haha!

Nu ska jag krypa ner under täcket och bläddra i några inredningstidningar, behöver lite inspiration!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela