3 maj

i Allmänt,

För ett år sedan vid den här tiden kom jag hem från en 5-kilometers joggingrunda, samma sak för två, tre och fyra år sedan med. Det är nämligen Vårruset-tider, och i år är alltså första på fem år (tror jag) som jag inte kom iväg. Varför? Jag tänkte helt enkelt inte på det och missade anmälningen och plötsligt så ja, var det den tredje maj och loppet gick av stapeln här i Halmstad.

Jaja, det kanske blir av nästa år. Dagen och kvällningen har istället ägnats åt skolan med en paus på stan där jag införskaffade en ny bikini och belönade två spikade betyg med ett par skor! Har ni tur kommer det upp en bild längre fram. När jag cyklade hem från stan regnade det, när jag vaknade imorse sken solen liksom den gjorde för en timme sedan men nu är det molnigt igen. Vädret är jäkligt märkligt, det är kallt, blåser, regnar och solen skiner om vartannat. Till helgen skulle det dock bli varmare, längtar tills dess, vill lägga mig på en filt och sola lite, få lite färg på kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela