I-lands problem

i Allmänt,

I samband med att datorn flippade ut så var jag ju tvungen att på något sett få tag i någon som kunde hjälpa mig och reda ut problemet, skolan var stängd så jag kunde inte gå dit för att låna en av deras datorer och söka på Eniro eller Hitta.se, Google eller någon liknande sökmotor. Därför fick jag leta fram en telefonkatalog, back to basics kan man säga! Det var inte så att jag inte hittade vad jag behövde, jag hittade flera olika företag som sysslade med datorer på olika vis, problemet var bara det att jag inte visste vart ställena låg. Jag kan långt ifrån alla gators namn här i Halmstad, så hur i hela friden skulle jag då hitta? Det är ju inte så att jag går runt med en stadskarta i bakfickan..

Tänk vad handikappad man kan bli utan Eniro, Hitta.se och Goggle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela