Nationella prov

i Allmänt,

Har just skrivit "reading & listening"-delen av det nationella provet i engelska, vilket gör att jag kan bocka av den kursen nu! Om vi ska tänka bort på hur denna del gick, så känns det toppen! Svenska B är även avklarad och nästa vecka säger jag bye-bye till Matematik B och C och veckan därpå min extrakurs Fysik A. När de proven är skrivna är det lugna gatan och det ska bli så otroligt skönt att kunna ta det lugnt. Dock har jag ju smygstartat lite denna vecka och haft lediga kvällar som jag ägnat åt power-walk, mjukgöring av fötter, fotografering med mera.

Jaja, även fast det blir lugnare och lugnare när kurser bockas av så finns det några kurser som håller på till sista skoldagen, så det finns lite arbete som jag ska ägna mig åt nu.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-05-16 20:15:57

Jag har hört att det går så bra för dig i skolan! Roligt! Hoppas du mår bra också och att vi får ses i sommar. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela