Sony Vaio

i Allmänt,

Jag förstår att ni har känt av den spända stämningen här sedan igår vid 16:30 tiden och jag måste nu förklara varför ni känt den. Jag var nämligen med om en väldigt traumatisk händelse. Plötsligt så började svarta och vita horisontella linjer flimra framför mina ögon, som sedan blandades upp med några rosa och gröna. Alltså det var inte mina ögon då som fått frispel utan min dator, min kära, älskade dator! Jag stängde av den och sedan var det kört, återupplivningsförsöken var många men inga tecken på att vilja starta igen visades.

Idag har jag ägnat morgonen åt att ringa till Vaio-supporten för att se om det fanns någon sorts garanti kvar (om ni kommer ihåg så hade jag ju samma problem i augusti och då bytte de moderkortet). Det gjorde det inte och hela kalaset med att laga den (om det skulle vara så att det är moderkortet som pajjat igen, det skulle ju kunna vara något annat också) så skulle det kosta ungefär tre-fyra tusen kronor.

Gah, detta var verkligen inte något jag väntat mig även fast jag märkt att min dator har varit liite segstartad på senaste tiden.. Nu måste jag nog börja se mig om efter en ny, fast förresten. Nu är ju sommaren här, då behöver jag ju ingen dator!

Eller?

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-05-25 18:33:46

Hoppas det löser sig på bästa sätt!!

Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela