28 mars

i Allmänt,

För ett tag sedan berättade jag om hur mitt ommöblerade rum var så oerhört inspirerande, just nu är det bara rörigt och jag har hittat en ny inspirationsplats: skolan. Jag har suttit kvar länge nu tre dagar i rad och jobbar med allt möjligt och allt flyter bara på, så skönt! Igår var det naturkunskap och idag det nya arkitektprojektet där vi ska rita penthouses på redan befintliga byggnader inne i stan. Jag har gjort färdigt allt datorarbete så nu ägnar jag mig åt kalkering (jag tycker att en linje ritad med en 0.25 tuchpenna är såå mycket finare än en linje gjord i datorn!) och jag sitter själv i skolans bildsal. Jag dricker lite (läs: massa) te, lyssnar på lugn rogivande musik samt hur stormen utomhus sliter i knutar, träd och flaggor. Det är ganska mysigt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela