197 dagar

i Australien,

I Perth satte vi oss ner och planerade vår sista tripp i Australien. Vi bokade flygbiljetter, tourer och boende vilket gjorde att vi endast behövde tänka på vad vi ville äta, dricka och shoppa de sista veckorna, vilket var himla skönt! Vi hade ett slutdatum och kunde bara följa med och njuta in i det sista.

Den 21a oktober lämnade vi Sverige och kom tillbaka den 6e maj. 197 dagar som känns som en månad. Tiden har gått så otroligt fort och det var med ett sting i hjärtat som jag klev in i flygplanet i Adelaide. Jag hade så gärna stannat längre, det finns fortfarande väldigt mycket som vi inte sett än! Och trots att vi har varit på resande fot, nya platser nästan varje dag så skapar man sig någon sorts vardag och man vänjer sig med utbudet av butiker, restauranger med mera, och en del kommer jag sakna i Sverige. Att jag kommer åka tillbaka till Australien känns inte alls som en omöjlighet, men det är så många fler äventyr jag vill hinna med och för att göra det så måste man ju avsluta ett annat, och nu var det slut på Australien 2013/2014. En fantastisk resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela